welcome dear ! lots of love from me !

sOmeThinG aBout Me ~ !!!

Foto saya
selangor, Malaysia
yayayaya , this is me ! actually , lily ikien is not my full name laa ~ my name is nurul ashikin ahmad tarmizi.. haha , cute rite?? ngeeeeee~ wateverr~ oke2 , actually i never ber blogger , but i want to try 2 like my fren.. hahaha , it seem like interesting to have a blog.. so , i have oneee .. ngeeeeee~ btw ,right now , i am study at uitm merbok , kedah .. hohohoho ~ best uh ~ but , i miss my family laaa ~ ggggrrrrrrr!! oke la , thats all ..:)

Rabu, 1 Mei 2013

NEW MONTH!! NEW LIFE !!!

Wah, sudah lama rasanya tidak mengupdate blog ni. Serius lama gila. Tiada masa barangkali. Hehehe.. Now, saya sudah habis diploma dan tunggu keputusan cgpa ja. Saya harap dapat yang terbaik. Saya teringin sangat nak dapat 4 flat. Serius tak tipu. Huhuhu.. Okay, now, my life totally different la.  . TATATA !! ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan