welcome dear ! lots of love from me !

sOmeThinG aBout Me ~ !!!

Foto saya
selangor, Malaysia
yayayaya , this is me ! actually , lily ikien is not my full name laa ~ my name is nurul ashikin ahmad tarmizi.. haha , cute rite?? ngeeeeee~ wateverr~ oke2 , actually i never ber blogger , but i want to try 2 like my fren.. hahaha , it seem like interesting to have a blog.. so , i have oneee .. ngeeeeee~ btw ,right now , i am study at uitm merbok , kedah .. hohohoho ~ best uh ~ but , i miss my family laaa ~ ggggrrrrrrr!! oke la , thats all ..:)

Sabtu, 2 Februari 2013

2013 ^__^

Tahun Baru, Hidup Baru !! Itulah aku . yes, this is me !! haha . assalamualaikum semuaa~ memang lama aku menyepikan diri dari ber blogging . malas nak menaip . hihi . nak menaip assignment pun dah cukup banyak u ollss~ okelaah . tahun baru yang okey laa. walaupun ade sejarah d sebalik tahun baru aku ni, tapi aku redhaa dgn ketentuanNya. aku ni siapa bukan?? hanya manusia biasa yang sentiasa akur dgn kehendak orang di sekeliling . yelah kan, kita mana boleh ikut kepala kita ja kan? okay3 ! ini semua poyo!! hewhewhew. Ak saja update ni sbb nk crita life baru in last semester !! YEaaahh!! Bahagia tak rasa2 aku ni?? bahagiaaaaaaaaaaaa sannggaaaattttttttttttttt~~ SERIUS BAHAGIA !! trima kasih kepada semua yg buat sy rasa BAHAGIA. hihihi . okay2, nak citer la kan, kami kan satu kelas, stiap hari selasa akan gathering kat Pak Mud utk makan nasi ayam . yeaahh . nasi ayam dia paling sedp d sini aku rasa . hehe . pastu plak, sekarang ni, tgh fenomena cerita Setia Hujung Nyawa. ouh mai !! jatuh cinta dgn Zain!! zain minho! masa dulu tgk dy rambut kerinting, aku tak suka langsung. haha . bila dlm cita ni, ak jd suka !! sweet gitu . aku teruih terasa nak kahwin . siapakah jejaka pilihan nanti ye? hihi . umm , ntah laa. okey3 .. pastu, nak citer sal ENT ni. projek kami. kami buattt pasaaaallllllll ........... BIDAN. hehe . nanti aku cter flow dia ye . inshaAllah aku akn blaja cara2 nya dgn lebih mendalam n nanti leh praktis ! yeaayy!! bleh jadi ubu dah ni . haha . seronoknyaa. doa2 cpt dpt jadi ibu yer kalian . k la , tu jelaa, assalamualaikum. sayaaa heppy angat (ikram, 2013) ok bai !! i love u all . rindu gila kat fmily ni. harap mereka baik2 aja . :)
ini sayaaa yang terbaru ! syang mereka !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan